"Το τέλος της ιστορίας μιας ματιάς", από την ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ



Βράδυ με συγκεχυμένες σκέψεις να γεμίζουν την ποσότητα εικόνων στο μυαλό και στο κεφάλι. Ένα κεφάλι που γοητεύεταιμόλις αναγνωρίσει ένα άλλο στον ωοειδές καθρέφτη του ιπτάμενου ολόγιομου φεγγαριού. Βράδυ σένα μικρό και καταφρονεμένο δωμάτιο, με ενοίκιο, στο κέντρο μιας πόληςη οποία ετοιμάζεται να πλύνει τα δόντια τηςμολονότι δεν χαρακτηρίζεται για την καθαριότητά τηςκαι κουκουλωθεί μέσα στο φθινοπωρινό της στρώμα με φωσφοριζέ αστέρια...
Ένα παράθυροαπέναντι από μια γερασμένη και στρίγκλα πόρτα, ανοίγει και βλέπει μαντρότοιχοτα μάτια αδυνατούν να τον διαπεράσουν ή ακόμα και να τον υπερβούν. Κρίμα. Τόσο για τον ενοικιαστή όσο και για το ίδιο το δωμάτιο με αυτούς τους κιτρινισμένους τοίχους, που το χαρακτηρίζουν.
Ένα σώμα ακουμπισμένο σένα μονόχρωμο ξύλινογεμάτο μάτια, τραπέζι περιμένει ο,τιδήποτε θα γεμίσει το βλέμμα του και θα γεμίσει τα χέρια το. Τα αυτιά του είναι τα μόνα από τα μέλη τουπου θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ωςκάπωςικανοποιημένααφού ο ήχος από το μονό και αρρωστιάρικο κασετόφωνο τούς χαρίζει συντροφιά από κάποιο cd και το δωμάτιο αισθάνεται πως έχει βραδιά με επισκέπτεςμοναδικάμοναχικά και πάλι μοναδικά...Παρόλαυτά, έχει και άλλους επισκέπτεςοι οποίοι απλώς παραμένουν άφωνοι, ακίνητοι και ως εκθέματα με την μορφή βιβλίων, συγγραμμάτων και φωτογραφικών εικόνων. Να πως μια μοναχική κατάσταση μπορεί ταυτόχρονα να είναι πολυάριθμη. Α! Φυσικά δεν πρέπει να παραλειφθούν και οι διάσπαρτες φωνές από συνομιλίες σε άλλους ορόφους και δωμάτιαπου απαρτίζουν το μέγεθος της πολυκατοικίας ή του ξενοδοχείου.
Κάποια μικρά άνθη κυκλάμινων έχουν σκύψει το κεφάλι τους έξω από το χαμηλό ποτήρι με νερόστην προσπάθειά τους να αυτοκτονήσουν από την ανία στην οποία τους έστειλεμε την μορφή δώρουμια άλλη μορφήη οποία τώρα απουσιάζει. Να γιατί μια μοναξιά δύσκολα μπορεί ολοκληρωτικάνα χαρακτηριστεί ως μόνηανάμεσα σε τόσες άλλες παρουσίεςέμψυχες ή όχι...Απλά αυτό είναι θέμα του πνεύματος που εν προκειμένωαγκομαχά μέσα σε ένα μόνο σώμα και καταδικάζεται στο μέσο της επιβολής του τεράστιου μεγέθους μιας πόλης και μιας χώρας, κάποια ώρα περασμένηόπου ένας οποιοσδήποτε ήχος τηλεφώνου ή πόρτας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σωτήριος...
Τα μουγκρητά από τις εξατμίσεις των τετράτροχωντρίτροχων ή δίτροχων προσθέτουν ακόμα ήχους σε μια ατμόσφαιρα τόσο μόνη, όπως και αυτό το μοναδικό σύννεφοπου αρκείται να αιωρείται και να αραιώνει από τα ανεπαίσθητα ουράνια ρεύματα της δροσιάς και της υγρής φθινοπωρινής νύχτας. Θα εξαφανιστεί και αυτό αργά και ήσυχα σε απειροελάχιστα άλλα σημεία στην ουράνια αυτή μαύρη μεταμεσονύχτια θάλασσαχωρίς αλμύρα και κύματα. Τα πουλιά έχουν ξεβραστεί από αυτήν σε κάποια τσιμεντένια δέντραδάση ή κατοικίες δίνοντας την ευκαιρία στις νυχτερίδες να βγουν για να πλατσουρίσουν στον σκοτεινό ορίζονταπάνω από τα κεφάλια των ήδη αποσυρμένων κατοίκων
Οι ώρες είναι περασμένεςέχουν φύγει και πλέον μονάχα οι ουρές τους φαίνονται να σέρνονται αργάλες και έχουν τραυματιστεί ή αγκιστρωθεί σε σιδερένιες μπάλες με αλυσίδα...
Το σώμαπου είναι ακουμπισμένο στο ξύλινο μονόχρωμο τραπέζιέχει κλείσει τα μάτια και ταξιδεύει με την σκέψη του σε όλα όσα γράφονται μέχρι στιγμήςαπό κάποιο άλλο σώμα, πάνω στο οποίο αντανακλώνται τα πλήκτρα της γραφομηχανής και οι φωτοσκιάσεις από μια λάμπα που πνέει τα λοίσθιακάπου καρφωμένη στον τοίχο. Μαρτύριο και γιαυτήνπου τόσα χρόνια δεν έχει καταφέρει να γείρει προς μια άλλη κατεύθυνση το φωτεινό της κεφάλικρίμα και για αυτήν.
ι επαφές δεν σπανίζουνόμως οι αγκαλιές έχουν αρχίσει και εκλείπουν από τους ανθρώπους", το γερμένο σώμα σκέφτεταιενώ τα μάτια είναι σφραγισμένα και τα χέρια του λυγίζουν ύστερα από κάμποση ώρααπό το βάρος του. Ένας κούφιος κρότος από την απότομη αλλαγή στάσης πάνω στο τραπέζιτο σώμα σε ορθογώνια κλίση και ο ύπνος ξεκινάει την επήρεια πάνω σαυτό. Το ροχαλητόπου ξετρυπώνει από τα ρουθούνια του σώματος θα επιβεβαιώσει την κούρασή του όλο αυτό το εικοσιτετράωροπου έχει προηγηθεί έξω από το δωμάτιο και ανάμεσα στις άλλες παρουσίες και ήχους που συντηρούν αυτήν την για την ώρα σκοταδιασμένη πόλη.
Έχει να πιει νερό σχεδόν δύο μέρεςνερόόχι αλκοόλ ή καφέ...και όμωςτο στόμα του σώματος αφοδεύει σάλιο μεταμορφώνοντας το ροχαλητό  σε ένα μουσικό θέμα του ύπνου σαν σε πνιγμό ή έστω κάποια προσπάθειά του. Το ενδεχόμενο της αναρρόφησης έχει μαζέψει τις προϋποθέσεις του και έχει αποχωρήσειύστερα από την επιτακτική πρόταση της στάσης που έχει αγκαλιάσει το σώμα. Άραο πληκτράς δεν έχει στα δάχτυλά του την απώλεια αισθήσεων με απώτατο επακόλουθο τον θάνατο. Κρίμα και για τα μελανί στίγματαδεν θα ξεκουραστούν ακόμα...
Όπως ακόμα και για τα κάποια τσιγάρα που θα θυσιαστούν για την τέρψη της απόλαυσης του γράφεινακολουθώντας τις ώρεςπου τώρα έχουν ξεχειλίσει προς μακρινές πορείες με στόχο άλλα ημισφαίρια και άλλους ορίζοντες.
Το σώμαπλέονκείτεται μπρούμυτα πάνω στο τριμμένο χαλί στο κρύο πάτωμαπου είναι γεμάτο τρίχες από το κεφάλι του και από κάτω του κάποια κουφάρια μικρών εντόμων και μυρμηγκιών. Ήταν αποτέλεσμα τόσο του βαριού ύπνου όσο και ανάγκη για την συμπλήρωση μιας ακόμα σελίδας στην γραφομηχανή. Τα όνειραπου εμφανίζονται στο μνημονικό του είναι ταγμένα στο να απωλεθούν την επαύριον από αυτό.
Κι όμως είναι τόσα πολλάισχυρά και το ίδιο συγκεχυμένα με τις πρώτες του σκέψεις στις αρχικές γραμμές. Την επαύριον η λήθη θα έχει χύσει στο πρόσωπο της μνήμηςαπαξιωτικά, ενδυναμώνοντας τόσο τον δικό της λόγο ύπαρξης όσο και τον αντίστοιχο της εχθρού της. Προφανώςαυτό θα λειτουργήσει στα δάχτυλα του γράφοντος ως οικονομία της ιστορίας. "Γαμημένες έννοιες", θα προλάβει να κουδουνίσει μια ομάδα από πλήκτρα αυθαίρεταενώ ο συγγραφέας θα στρίβει ένα τσιγάρο. Κρίμα και γιαυτήν την φράση, την οποία επί του παρόντος ο γράφων θα προσπεράσει από κούρασηενώ εύγε στην συνέχειαεπειδή θα τύχει προσοχής από τους αναγνώστες.
Ένας ήχος από ξεκόλλημα σοβάδων θα αιφνιδιάσει τα πλήκτραπου στην τρομάρα τους θα τελειώσουν την ιστορία αυτή. Ο συγγραφέας κρεμάστηκε από τον πολυέλαιο και ύστερα από το τελευταίο του σπαρτάρισμα έπεσελόγω βάρουςστο πάτωμα.
Οι κηλίδες από το σπέρμα του θα προδώσουν τον επιθανάτιο οργασμό του. Την ίδια στιγμή το μεθυσμένο και κοιμισμένο σώμα εξαφανίστηκε. Μόνο το περίγραμμά του και αυτό από σπέρμα, φιγούραρε έπειτα στο φάκελο του αρχείου στο εγκληματολογικό .  

Σχόλια