Κρινόμαστε από τις πράξεις μας, μα πολύ πιο πριν, κριτικάρουμε εαυτούς με τις σκέψεις μας· από αυτές καμία ανθρώπινη οντότητα δεν δύναται να ξεφύγει· αυτή η ενδόμυχη κρίση κριτικής είναι η έκαστη προσωπική διαδικασία οποιουδήποτε…τείνει συχνά να ξεπερνάει τις κοινωνικές υποχρεώσεις, τουτέστιν απέναντι σε συγκοινωνούς της πραγματικότητας, γιατί αυτή η κρίση της προσωπικής εσωτερικής κριτικής είναι η απαρχή της όποιας άλλης δράσης και αντίδρασης στον κόσμο της επιβίωσης και της συναναστροφής με τους υπόλοιπους δεύτερους και τρίτους κ.τ.λ.
είναι αυτές οι μικρές, ολόδικές μας, δόσεις ειλικρίνειας και αλήθειας, που ισοδυναμούν με τα ισχυρότερα παραισθησιογόνα ή και δηλητήρια που ευδοκιμούν στα πνεύματα και στον πλανήτη, αντίστοιχα, μα και πάλι όχι…είναι οι πιο αποσυντιθέμενοι αντικατοπτρισμοί και συνεπώς αμετάφραστοι, περισσότερο ακόμα και από τις λιωμένες φιγούρες στους πίνακες του Μπέικον…
οι επί προσωπικού κρίσεις στον εαυτό μας ενέχουν τον μέγιστο βαθμό δυσκολίας, καθώς έρχονται αντιμέτωποι το εγώ με τον εαυτό μας· είναι ο μονόλογος, που οι ˝σώφρονες˝ αναγνωρίζουν μονάχα σε όσους, αλαζονικά, αποκαλούν τρελούς.
είναι η αφορμή για ερωτήσεις του στυλ: ˝τι έπαθε αυτός /ή ;˝
και αυτές οι ερωτήσεις αγκιστρώνουν αυθαίρετα, πάντοτε, απαντήσεις άστοχες και ασυνεπείς προς την διαφορετικότητα του καθενός /μιάς.
«…πρόκειται για μια ικεσία χωρίς τέλος, για μια νύχτα χωρίς ξημέρωμα, για μια ερώτηση που μένει ουσιαστικά χωρίς απάντηση, μέσα σε ένα ανυποχώρητο και αμείλικτο σπάραγμα, όπου ο άνθρωπος χάνει τον έλεγχο του μυαλού του και του κορμιού του και σφαδάζει ουρλιάζοντας (νικημένος) και γελώντας (νικητής:γιατί το γέλιο είναι η νίκη του ανθρώπου πάνω στην ίδια του την ανικανότητα να φτάσει στον υπέρτατο στόχο του)…»
με αυτές τις παραπάνω αράδες εγκαινιάζεται μια προσπάθεια αποδόμησης της πεπερασμένης δυναμικής της ματιάς κάθε ανθρώπου, προς τον επαναπροσδιορισμό, μέσω των υποκειμενικών οπτικών του γράφοντος, των όποιων δυνατοτήτων της από πρόσωπο σε πρόσωπο, από πρόσωπο σε υπαρκτές καταστάσεις και άλλες που
ελλοχεύουν μέσα μας, αλλά δυσκολεύονται να αναγνωριστούν…οι κοινωνικές και συναισθηματικές της προεκτάσεις είναι εμφανείς σε κάθε μέρος, που απαρτίζει αυτό το σύνολο γραπτών βλεμμάτων.
με σεβασμό,
Καλειδοσκοπική Κλειδαρότρυπα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου